فروشگاه اینترنتی تجهیزات و لوزام پزشکی آسان مد

آشنایی و خرید تجهیزات پزشکی و مصرفی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات و لوزام پزشکی آسان مد

آشنایی و خرید تجهیزات پزشکی و مصرفی

با کرست کمر بیشتر آشنا شوید

مشکلات کمر و راه حل های درمانی

یکی از نواحی مهم  و پیچیده بدن انسان ستون فقرات است که کار آن ثابت نگهداشتن و کمک به بدن برای انجام فعالیت های روزانه است. وجود دو مهره بسیار مهم به نام های L5 و S1 که به آن مفصل لومبوساکرال گفته می شود باعث ایجاد قدرت و ثبات در قسمت انتهایی ستون فقرات شده و در قسمت فوقانی امکان چرخش و خم شدن در زوایای مختلف را فراهم می نماید. برخی از مشکلات نظیر پوکی استخوان، فتق دیسک بین مهره ای، اسپاسم و گرفتگی مفاصل و همچنین ضعف عضلات و قوس بیش از حد ستون فقرات باعث احساس درد در ناحیه پشت و لومبوساکرال شود. کرست کمر یکی راه های درمان و یا پیشگیری از این مشکلات بوده که در انواع مختلف موجود است.

کرست کمر جزء کمربندهای طبی و وسایل ارتوپدی است که هم جنبه درمانی برای آسیب های کمری و هم موثر برای جلوگیری و یا درمان خمیدگی و قوز کمر است. درواقع می توان گفت این محصول چندکاره بوده و می توان برای درمان، پیشگیری و یا جلوگیری از آسیب های مختلف ستون فقرات و کمر از آن استفاده کرد. استفاده از کرست های کمری فقط در صورت تشخیص بیماری و تجویز پزشک می توان مفید باشد.

کاربردهای کرست کمر طبی

از این محصول برای درمان بسیاری از بیماری های گردن همچون آرتروز، دیسک کمر استفاده می شود.

شکستگی ها

صدمات لیگامانی، ضرب دیدگی و صدمات بافت های نرم کمر و ستون فقرات

به عنوان یک فیکساتورهای بعد از جراحی ها

گرفتگی و کشیدگی عضلات  

افزایش یا کاهش قوس های کمری

تغییر شکل و مکان مهره های ستون فقرات

پیشگیری و درمان خمیدگی و قوز کمر 

پوکی استخوان شدید

شکستگی های ناشی از پوکی استخوان

کاهش و تسکین درد در نواحی کمر، ستوان فقرات و نواحی خاجی 

نحوه استفاده از کرست کمر

ابتدا با توجه به سن و سایز کمربیمار، سایز کرست کمر مناسب را تهیه نمایید.

کمربند را  از پشت به کمر بچسبانید و تا حد امکان بند های آن ها را بکشید تا در بهترین حالت خود و محکم قرار بگیرد. دقت نمایید که کمربند در میانه از دو طرف برابر تنظیم شده باشد. 

زمان و نوع مصرف کرست کمر مطابق با نظر پزشک معالج است. 

خرید کرست کمر

تجریه یک خرید اینترنتی لذتبخش، تمام آن چیزی است که در فروشگاه اینترنتی آسان مد تجربه خواهید کرد. در فروشگاه آسان مد، ما سعی کرده ایم تمام مزیت های ممکن در یک فروشگاه اینترنتی را گرد هم آوریم تا شما به راحتی و با آرامش خیال خریدهای خود را انجام دهید. امکان خرید با تضمین بهترین قیمت ممکن، دریافت کالا در کمترین زمان ممکن، دسترسی به تنوعی کامل از محصولات، دریافت بالاترین خدمات پس از فروش، همه برای پاسخ به اعتماد شماست. قیمت کرست کمر در فروشگاه آسان مد را می توانید مقایسه نمایید و این محصول را با کمترین قیمت خریداری نمایید.